Obľúbené filmy (10)
Pán prsteňov: Návrat kráľa (2003)
Pán prsteňov: Dve veže (2002)
Posledný Mohykán (1992)
Šíleně smutná princezna (1968)
Jednotka samovrahov (2016)
Rebelové (2001)
Sin City - mesto hriechu (2005)
Skvělé zpracování, skvělá kamera, skvělý režisér, skvělý scénář, skvělí herci...jedním slovem: dokonalost.
Sin City: Ženská, pre ktorú by som vraždil (2014)
Skoro deset let jsem čekal na pokračováni a vyplatilo se. Film je stejná bomba jako vydařená jednička. Skvělá kamera jde ruku v ruce s kvalitním scénářem. Velmi mě potěšil i výběr hlavní herečky Evy Green a musím říci, kdo z Vás by pro ni nevraždil?