Recenzie (74)
No, počkaj! (1969) (seriál)
Tohle je něco co už nikdy v budoucnu neuvidíme. Pořád pro děti, né pro prachy.
Lego príbeh (2014)
Jo v pohodě, mě se to líbilo. Grafika je na vysoké úrovni, příběh je taky okay. Ovšem v tomhle animovaném filmu je jedna věc kterou nesnesu a musím kvůli ní dát 1 hvězdičku dolů a to je propojení real life světa s animovaným ''lego'' světem. Takže 4 hvězdy doporučuji :)
Hrajeme s Alim (2015) (relácia)
Budu blinkat.
Lucy (2014)
To jsou všichni Řežiséři takový hlupáci? Ten nápad byl vynikající do poslední špetky ovšem to provedení? Opravdu? Zbohatlý záporak s asijskými původy? Hloupý francouzský policista? Takhle bych ještě chvíli mohl pokračovat, tyto chyby kazí celý požitek s filmu. Ale i tak za ten nápad 5 hvězdiček doporučuji zhlédnout.
The Grand Tour (2016) (relácia)
Už po prvním dílu vím, že tohle bude úžasné napodobování starého Top Gearu, které se ovšem daří. A daří se ve velkém.
Scare PewDiePie (2016) (seriál)
Zatím jsem se podíval jen na první epizodu stou asiatkou tpč tak to né :DDDDDDD
V hlave (2015)
Jeden s nejlepších animák od Disney pixaru.
Titanic (1997)
Promiňte, ale já na romantické drama nejsem. Loď hezká je jí škoda ale film pro mě vůbec nic neznamená.
Buchty a klobásy (2016)
Úseky vtipný animák. Úseky nic moc. Ale ušlo to.
Boku no Pico (2006)
Jesus Christ....