Recenzie (74)
Black Lives Matter (2017)
NIGGER BAD BECAUSE NIGGER BLACK
Avengers: Nekonečná vojna (2018)
Obdivuhodné vyvrcholení všech marvelovských filmů, aneb lepší už to nebude. První část Infinity War nám přinesla spojení všech příběhových linií do jedné se záměrem porazit Thanose a zachránit vesmír. Místo pro jednotlivé postavy nahradil ne moc složitá zápletka.. Konec nás samozřejmě navnadil na druhou část, která objasní nejasnosti, dokončí příběhovou linii Infinity War, a pravděpodobně začne novou kapitolu Marvel Cinematic Universe. 4,6/5.
First They Killed My Father (2017)
Snímek vyzobrazuje rudou revoluci v Kambodže z pohledu 7 leté dívky. Ačkoli byl film v některých částech zdlouhavý dalo se to zvládnout, protože se film téhle kategorii snažil odlišit. K tomu napomáhala i kvalitní kamera. 4/5
Thor: Ragnarok (2017)
Jak to Marvel dělá, že je každý další film z Marvel Cinematic Universe lepší... Úžasný 3. díl Thora nás zavede na nové planety, ukáže nám boje mezi bohy a taky nás zavede do dobře známého Asgardu. I když se k nám dostali nové charaktery pořád pod sebou máme základnu dlouho době známých superhrdinů. Film je perfektně napsaný a zaslouží si pochvalu. 5/5
Jurský svet (2015)
Myslím si, že dinosauři ve 2h filmu nabytém akcii, dobře napsaným scénářem nikdy nezéstárnou. A proto si nový díl zaslouží 5/5.
Doktor Strange (2016)
Marvel se předvedl v jeho nejlepších šatech a ukázal všem jak by měl film o superhrdinech vypadat.
BoJack Horseman (2014) (seriál)
BoJack rozhodně není typický animák, vlastně by to z fleku mohlo být hrané drama, protože první řada je téměř výhradně poskládaná ze seriózní krize středního věku vyhaslé sitcomové hvězdy, ujíždějící na alkoholu, drogách, sexu a sabotování všech šťastných lidí okolo něj. A to je k zamyšlení. Na druhou stranu... hlavní postava je kůň, jeho agentka kočka, milenka sova, stará láska srna a spolubydlící týpek jménem Todd. So... 5/5
Stranger Things (2016) (seriál)
Tento seriál mi na 4 dny udělal večery při kterých jsem seděl na sedačce u Netflixu a napjatě nasával epizodu po epizodě. A musím říct, že to stálo za to. Demogorgon což byl strašný námět na příšeru, trochu mi to tím jak to bylo debilní připomnělo ten černý kouř z Lost. No každopádně zpracování postav bych hodnotil jako průměrné. Samozřejmě kamera a celkově postprodukce byla na výborné úrovni, ale to se dá od Netflixu čekat. 5/5. Kvalitní podívaná.
Adam všechno zkazí (2015) (seriál)
Něco vás to naučí a nenudíte se při tom. :)
Rick a Morty (2013) (seriál)
Kvalitně napsaný seriál, geniální dabér postav.