Posledné recenzie (11)
Scooby-Doo a Frankenmonštrum (2014)
Musím říct, že se jedná o svým způsobem o unikátní Scooby Doo-film. Velmi si na něm cením zrecyklovaných úryvků a postav z původních seriálů, v kterých si jistě polibuje každý, kdo na Scoobyho partě vyrůstal. Nechybí ani sarkastické opakování a narážky na klasické hlášky, situace a klišé této franšízy. Nemohu říct, že by se jednalo o nejlepší Scooby Doo film, každý jeho pokus o vtip byl vydařený a situačně pozměněná chování hlavních hrdinů mi místy nelezla na nervy, bezpochyby se však od těch ostatních liší a využívá rozdílné prvky vyprávění.
Darth Maul: Apprentice (2016)
(spoiler) Ačkoli je minifilm sám o sobě vydařený, kvalitně zpracovaný, užíval jsem si ho a hlavně nám nabídl bližší pohled na život Darth Maula ve fázi, kdy se v něm ještě nachází kapka socitu a zábran, zjistil jsem, že mě čím dál více unavují a trochu i deprimují minifilmy a minikomiksy ze světa star wars, kde je již od začátku jasné, že v souladu s hlavní dějovou linkou nemají noví kladní hrdinové (obzvlášť, pokud se jedná o jedie) žádnou šanci na přežití a v tomto případě Darth Maul musí na 100% přežít. I přes to, že byl příběh předvíatelný a neměl prakticky jinou možnost konce, nepřišel mi zbytečný a musím říct, že na amatérský krátkometrážní film paráda!
The New Worst Witch (2005) (seriál)
Tak tohle byl nejotřesnější seriál co jsem kdy viděl! Samotná hlavní postava je otravná a iritující, stejně jako hloupé dialogy a nesmyslné zápletky. Původní seriál mi nevadil, ale tohle je hrůza!!!