Recenzie (282)
Duna (2021)
Tady to asi jinak nejde. 4K, Atmos, kurva fix jen tech 24fps mi trhá oči.
Like House (2021) (relácia)
Aspoň kdyby ty fenečky ukázali kozenky.
Love Island (2021) (relácia)
Aspoň kdyby ty bochany ukázaly.
Meghan a Harry v rozhovoru s Oprah Winfreyovou (2021) (relácia)
Královská rodina nechtěla černou hubu na trůně. Nedivím se jim. Těší se na malýho varana. Fajn, protože mají neomezený rozpočet, chůvy a oba samozřejmě nikdy tahat nebudou 😇 V době Koroňáka, když je 1/2 světa v řiti, tady ta vyžraná negřině leze doprdele druhý polomáčence, jaký to jsou chudáci.
Neviňátka (2021)
Teda, to byla ale sračka. Zbytečnej film a odporný děti.
Pach krve (2021)
Redneci mě serou.
Q: V oku bouře (2021) (seriál)
Nuda. Ty všechny pošahance, co tomuhle věří bych nechal umlátit.
Rozhnevaný muž (2021)
Zklamání. Trailer v kině vlastně odprezentoval celý film a 50 minutách to ztratilo šťávu.
Spider-Man: Bez domova (2021)
Nevím, já teda čekal víc. Když mi někdo řekne geniální, tak to taky čekám. Což se bohužel nedostavilo.
The Suicide Squad: Samovražedná misia (2021)
Tak to bylo naprosto dokonalé. Nejlepší film za poslední tři roky.