Recenzie (1 349)
Turbo (2013)
Neoriginalni, ale celkem fajn animak. 62%
Piadinôžka (2018)
Prumernej, fajn animak.... 64%
Bodyguardi (2023) (seriál)
Smutne, sproste, trapne....ale titulky se povedly.... Jo a vrah Švehlík me fakt bavil...27%%
Lucky Louie - Zpověď (2006) (epizóda)
To je drsny jak je to sprosty, vtipny, drsny, ale tak strasne lidsky !!! Super.
Pochybnosti (2008)
Reziser udajne pred vsemi co nejdele to slo tajil, jestli je knez vinen nebo ne... No asi mi neco uniklo, ale ja se to nedozvedel az do titulku. V kazdem pripade, ale paradni herecky koncert tri hlavnich postav. 28/11/2023 70%
Experti (2006)
Docela fajn komedie, kterou tahne predevsim skvelej Hadek a hudba Romana Holeho... 28/11/2023 62%
Clickbait (2021) (seriál)
Hodne povedenej pribeh plnej zvratu. To se povedlo... 21/11/2023
Irská odplata (2009)
Ani nevim co napsat. Neni to uplne zly, ale uz rano nebudu vedet, o cem to bylo... 14/11/2023 62%
Ray Donovan: The Movie (2022)
Dobre zakonceni vyborneho serialu. Super. 13/11/2023 73%
Arašidová nátierka (1985)
Celkem slusna, dobrodruzna pohadka. Hruzostrasna vsak ani omylem. 13/11/2023 65%