Recenzie (74)
Mestečko Twin Peaks - The Return (2017) (séria)
Zamotané, atmosférické, osudové... Chvílemi spíše videoart než klasický seriál.
Pojedeme k moři (2014)
Moc to pohromadě nedrželo. A nakonec i ta pláž nebyla Chorvatská.
Láska na karí (2014)
Pěkně namíchaná limonádka
Bílé peklo (1929)
Také díky podařenému živému post-rockovému ozvučení kapelou Ufajr opravdový zážitek (Ostrava, srpen 2014).
Muži, ktorí nenávidia ženy (2009)
Lehce nadprůměrná literární předloha dala vzniknout průměrnému filmu, který zákonitě musel celý děj zjednodušit. Vypíchnuty tak byly sadistické scény... Další pokračování filmu si nechám ujít.
Drive (2011)
Filmy tohoto typu nevyhledávám, přesto mohou uhranout. Retro s Lynchovským odérem je občas docela fajn.
Melancholia (2011)
Docela optimistický film. Konec světa jako konec Systému. Vždyť i ten lokaj odešel do vesnice a nechal panstvo se svými obavami doma. Zuřivá negace (Hegel).
Robota (2010) (TV film)
Užitečný snímek!
Občiansky preukaz (2010)
Průměrný film, který nevybočuje z hřebejkovské linie rádobykritických filmů pro běžného občana. Prvoplánový a těžkopádný humor, až moc čitelné postavy. Chtělo by to také ubrat na stopáži. Vykonstruovaná hra na realitu 70. let mě nebaví, je nepravděpodobná a "předžvýkaná". Jen aby se náhodou někdo neurazil.