Recenzie (1 000)
Conan (1997) (seriál)
Seriál a lá Xena, Herkules atd....Akorát tento je ještě o stupínek horší....
Juanin zazrak (2002) (seriál)
Další z odpadových telenovel.
Kriminálka Kolín (1999) (seriál)
Další z německých krimi seriálů....
Vždy tě budu milovat (2000) (seriál)
Telenovela, netřeba něco dodávat...
Maximo v mojom srdci (2002) (seriál)
Telenovela, která se tentokrát netočí okolo hlavní hrdinky, ale okolo hlavního hrdiny...
Hotel Hansson (1995) (seriál)
Německo je prostě velmoc v točení nejhorších seriálů...i tento není vyjímkou.
V.I.P. - Agentúra Vallery Ironsovej (1998) (seriál)
Ani velké poprsí Pamely Anderson nezvednou tento seriál z odpadových seriálových vod.
Dr. Stefan Frank (1995) (seriál)
Další z hrozných německých seriálů.
Jednoducho Mária (1989) (seriál)
Telenovela, co dodat....
Knots Landing (1979) (seriál)
a lá Dallas