Recenzie (28)
Temný prípad - Part 2 (2024) (epizóda)
Inuitskí herci vyzerajú síce tak vyžito a nepríjemne, ale Jodie, po "Mlčaní jahniat" aj keby hrala tušku tak jej budem fandiť
Jedeme na teambuilding (2023)
Ja viem, že trochu lacné, ale mne sa najviac páčili Brňáci a Kotek ( aj keď tí dvaja chlapci z divadla Mír sú tiež moji obľúbenci)
Napoleon (2023)
Čo ma zarazilo a sklamalo už v traileri, že mladého Napoleona hral tiež Phoenix, 25 ročný Napoleon v skutočnosti podľa dobových kresieb vyzeral ako chlapec, tak na 20 rokov, a síce rýchlo starol, takže v 35 vyzeral na 40 s tam by už Phoenix bol prijateľný. Film zhltol v krátkom slede celý jeho kariérny život, aby film prijateľne vystihol celé obdobie jeho aktívneho života musel by trvať minimálne 10 hodín. Aby to malo zmysel, mali sa zamerať iba na kratšie obdobie, prípadne epizódu jeho života.
Jedno malé noční tajemství (2023)
Načo tu pcháte filmy od nacistov? Je mi na vracanie. To niekto v USA alebo Veľkej Británie obdivoval a kochal sa v roku 1943 nemeckými filmami? Veď oni masakrujú ľudí, v Mariupole je približne 15000 mŕtvych civilistov. Tak načo tá propagácia. Odpusťte, hráte tu, že umenie je apolitické, ale v tomto vražednom krutom štáte idete hľadať ľudskosť? Keď , tak iba imaginárnu a falošnú ako celý tento skazený ruský štát. To sú vám tie povraždené, ľudsky zničené, často invalidné, znásilnené, zruinované ženy , deti a civilisti naozaj tak ľahostajní.
On sa bojí (2023)
David Lynch je späť? Prvá polovica filmu veľmi dobrá, druhá na prd.
Indiana Jones a Nástroj osudu (2023)
Išiel som do kina poriadne skeptický, ale nakoniec to nebolo vôbec zlé. Čakal som , že to bude oveľa horšie. Podľa mňa na úrovni Indy 2ky, lepšie ako 4ka, horšie ako nedostihnuteľná 3ka. Všetko hendikepuje jeho vek, ak by bol vo veku, keď natáčal s Connerym 3ku bol by to veľmi veľmi slušný film. Proti všeetnickým a všepohlavným marvelovkám vyššia liga. Len by som rád videl film, kde sú čierni takí akí sú v skutočnosti, a nie vždy inteligentní a superkladní, tu sa tiež v osobe agentky FBI pokračovalo v skresľujúcom pozitívne diskriminačnom zobrazení.
Poker Face (2023) (seriál)
Detektív Colombo v modernejšom poňatí (alebo Colombova žena? ) Chýba mi tam Johny Cash.😊
Daisy Jones & the Six (2023) (seriál)
Excelentné, tremendous. O Riley Keough (Elvisovej grandbaby) budeme ešte počuť. Je výrazná ako jej dedo.
Spider-Man: Bez domova (2021)
Tak to sú šoky na hlavu, hanba ako hrom, úplná katastrofa. Jeden z najhorších filmov aké som kedy videl. Tie dialógy písal snáď tretiak zo základnej školy.
Tři tygři (2019) (seriál)
Vavara, Žbirka a Votjubek je kráľovstvo božie a Štepán je sám antický Boh.