Recenzie (425)
Mimo dosah (2021)
ekologická a spirituálna katasrtrofa???ale že úplná...WTF??...
Jurassic Shark 2: Aquapocalypse (2021)
preboha to čo bolo....
Asian School Girls (2014)
nemyslíte fakt vážne také hodnotenie toto???...omg
Chehre (2021)
jak mu tam svietili reflektormi pod dáždnik...0:20..omg .:/
Reminiscence (2021)
velmi pený a dobre spravený príbeh...trochu mi to pripomelo film o nejakej fontáne kde tiež hral wolverine..:)
Spolknout (2021)
africké domáce kino..ach prečo....
Solncepjok (2021)
...taký surový úvod,že až...v hororoch alebo scifi ok,ale ked zoberiete realny život a toto ...nikdy tu nebude klud na zemi ,kým budú existovať takýto jedinci...myslím globálne všade na svete...tak realne natočené že nemôžem nedať 100%,smutné a najhoršie že to tu bude vždy!
Temnota noci (2021)
..neviem prečo ,ale 99% toho čo točia černosi pre černochov s čiernymi vyzerá dementne-prinajlepšom...
Unesený (2021)
NA POZRETIE OK...,ALE POLICIA MU POVIE žE JE NA TO SáM..NECH DAJú OD TOHO RUKY PREč A EšTE HO POTOM CHCú SúDIť???.POSTRIELAť TýCH Vo vyšších kruhoch ..do jedného!!!!
Bajka (2019)
výborná akcia-humor sa vydaril-