Recenzie (8)
Káčerovo (1987) (seriál)
Paní Čvachtová do toho!!
U2 3D (2007) (koncert)
Tak podruhé to bylo snad ještě lepší než poprvé, neskutečný zážitek, úžasný zvuk, monumentální atmosféra!
Agent v sukni (2000)
Já se za to skoro stydím, ale mě tahle příšernost dokázala rozesmát. A ne jen jednou!
Veselá Veľká noc (1984)
Jsem si říkal, proč se ta Sophie nemohla narodit o "pár" let později a naproti v baráku.. Jinak taková klasická veselice pro chvilkové zvednutí nálady.
Hitman (2007)
Musím říct, že mě se Olyphant v roli Hitmana nakonec líbil. Dohrál jsem všechny díly herní série, s kterou sice nemá film moc společného, ale nějak mě ta atmosféra na hru vzpomenout dala. A pochopitelně Olga nahoře bez, mňam.
Tropická búrka (2008)
Pro mě minimálně na stejné úrovni jako Zoolander - tedy kult hned po prvním shlédnutí. Až vyjde DVD (nejlépe plné bonusů), tak uvidíme co dál.
Superstar (1999)
Bez Ferrella odpad. Netříděný!
James Bond: Jeden svet nestačí (1999)
Naprosto suverénně nejlepší bondovka s Brosnanem, jedna z mých nejoblíbenějších. Loučení s Q vás chytne za srdce, obě bondgirls za něco jiného.. Bondovská klasika!