Recenzie (37)
Kameňák 3 (2005)
Chapu,že může napadnout někoho kdo ma misto mozku pastelky natočit film podle sbirky trapnych vtipů,ale natočit 3 filmy... na to už nemám slov
Mulholland Drive (2001)
Přiznám se,že vůbec nevím o čem film je,ale o to u Lynchových filmů nejde.I když vůbec netušíte o čem Mulholland Drive je stejně ho dokoukate až dokonce se zatajeným dechem a ještě tyden potom nebudete spát
Memento (2000)
Film vyprávěny od konce???To nemůže dopadnout dobře,ale v případě Mementa jde o přesny opak.Velice originalní film,ktery musi vidět každy kdo ma alespon trochu rád thrillery
Zanechať Las Vegas (1995)
Film o tom co se stane,když se rozhodnete uchlastat se k smrti.Nicolas Cage si svého oscara zaslouži na 200%
Amélia z Montmartru (2001)
Nadherný film,ktery stoprocentně dojme i kus ledu.Audrey Tautou je v roli Amelie dokonala.
Akira (1988)
První anime film,který jsem viděl.Naprosto mě nadchl nejenom dokonalou animaci,ale i zajimavym dějem,který určitě inspiroval tvůrce Matrixu.Nemám filmu absolutně co vytknout.
Ichi the Killer (2001)
Tenhle film je hodně...zvláštní...Často se mi chtělo zvracet.Nikdy jsem nic nechutnějšího ve filmu neviděl,ale je to dobře natočený film s dobrýmy hereckýmy výkony...Dlouho jsem váhal jak mám film hodnotit.