Recenzie (387)
Kmeň Andromeda (1971)
knížku jsem četl dřív než jsem to viděl a až na to, že jsem věděl jak to dopadne, jsem to hltal skoro stejně jako tu knížku :-) výborně zpracovaná výborná knížka, co dodat... snad jen malou odbočku, je mi líto, že Michael Crichton už nás nepotěší další lahůdkou, kterou budu číst klidně až do rána, jak mě to vždycky vtáhlo...
Harry Potter a Ohnivá čaša (2005)
z filmových zpracování se mi toto spolu s Vězněm z Azkabanu líbí asi nejvíc, nemá to snad jediné hluché místo, nechybí vtip a závěr je dokonale temný
Dostaňte agenta Smarta! (2008)
já si nemůžu pomoct, ale smál jsem se jako blázen, tohle je dokonalá parodie i pocta bondovkám řádně za vlasy přitažená
Gladiátor (2000)
u toho filmu jsem několikrát usnul a celý v kuse jsem ho viděl až teď - po 8 letech - a žádná sláva, bitva na úvod s Germány je řežba, zápasy jsou řežba, ale zbytek je jen těžko stravitelná natahovaná kaše, nakonec jsem byl rád, že se Maximus pomstil a byl konec, protože další scénáristovy kličky v podobě malé "revoluce" vedené z kobek gladiátorů apod. už bych nemusel nevydržet.... 3*** za bezchybnou audiovizuální stránku
Nezvratný osud 3 (2006)
smějící se Satan v lunaparku mě fakt dostal a jedna * je za krásnou Mary Elizabeth Winstead P.S. nikdo mě v životě nedostane do solárka :-)
Nezvratný osud 2 (2003)
na můj vkus už příliš mnoho plamenných explozí a místy mi vadila jistá překombinovanost a to, že celá "kostra" je prakticky okopírovaná z prvního filmu, ale budiž, nenudil jsem se ani chvíli a Smrtka řádí opět bezchybně... P.S. odteď budu vejrat na každou biker bitch i v zimě - co kdyby náhodou :-)
Nezvratný osud (2000)
po shlédnutí mě napadá jediné: Proč-jsem-o-tohle-nezavadil-celých-8-let??!!? :-) fakt dobrej film s atmosférou, Smrt je svině, ale jen sympaťáci umírají mladí, takže mi snad nic nehrozí :-) rád se nechám napínat, pokud je to jen trochu inteligentní a tady ten film mě svoji originalitou fakt dostal - Alexova vize letecké havárie je natolik působivá, že jsem málem zapomněl dýchyat - hned jdu na dvojku
Nejistá sezóna (1987)
dokonalé svědectví o obludnosti a absurdnosti jednoho - naštěstí dnes už bývalého - režimu
Mlýny (1994) (divadelný záznam)
smál - vlastně ne - chechtal jsem se od začátku až do konce... protiváha pohledu z Chlapci a chlapi....
Duel (1971) (TV film)
opravdu zajímavý filmek, jaký se jen tak nevidí, už je to několik let, co jsem ho viděl naposledy, ale některé momenty si stále vybavuji, opravdu sugestivní film, minimalisticky pojatý, ale o to víc působivější