Recenzie (44)
Zachraňte se! (2020)
Dost překvapilo. Nevím proč je to tu s tak špatným hodnocením. Přijemná odlehčená satira. Příběh i herci 5/5.
Final Space (2018) (seriál)
Sranda s dobrým příběhem. Pecka!
O Vánocích (2020) (seriál)
Fajn oddechová záležitost.
Dobré místo (2016) (seriál)
Skvělý seriál. Úžasně zakončený a každý díl pojednává o nějaké věčné filozofické otázce s řádnou porcí humoru.
Volání netvora: Příběh života (2016)
Krásný film. Pro ty, kteří si něčím podobným v životě prošly je tento snímek i povědomý.
Joker (2019)
Hodně silný zážitek.
Pokémon Detektív Pikachu (2019)
Za mne super vzpomínání. A Reynolds tomu skutečně dodal korunu. Nemá to moc hluboký děj, ale je to jediná a opravdu hezká výprava do světa pokemonů.
Warcraft: Prvý stret (2016)
Warcraft jsem hrál celkem asi týden(a to beru wow Warcraft III: Reign of Chaos dohromady) a musím říci že nesouhlasím s těmi četnými tvrzeními o tom že je to pro nezasvědceného diváka nepochopitelné. Mám rád fantasy a tohle byl důkaz co dnešní technologie dokážou i s komplexním a dlouhým příběhem. Autoři se tady museli vyřádit na nemálo věcech - ta velikost orků vůči lidem prostě působí tak strašlivě impozantně, nemohu najít film kde by se něco takového objevovalo. Ano asi jich pár je, ale byly tak zajímavé že si na jejich jména navzpomenu. To se mi u Warcraftu nestane. Supr film s hodnocením takových 90%.
An Adventure in Space and Time (2013) (TV film)
Absolutní povinnost pro fanoušky doktora. Neuvěřitelné jaké maličkosti stáli za zrodem něčeho tak slavného.
Melancholia (2011)
To je tak velké drama, že jsem měl problém se na to dokoukat. Film by měl být v každém případě alespoň trochu zábava. Tohle je pomalé, zdlouhavé drancování nervů...