Recenzie (93)
Môj dokonalý ex (2011)
Ono kdyby v hlavní roli nebyla tak ošklivá, nesympatická a neschopná herečka jakou je Anna Faris tak by se to celkem dalo.
Hlava 22 - Epizoda 4 (2019) (epizóda)
Vážně nenávidim konce jednotlivejch epizod.
Hra o trůny - Dlouhá noc (2019) (epizóda)
Jak tohle někdo může srovnávat s bitvou o minas tirith, když se to ani nedá srovnat s bitvou bastardů, která byla mnohonásobně lépe natočená a HLAVNĚ tam lidi používali fakt nějákou strategii.
Avengers: Endgame (2019)
Kevin Feige měl pravdu. Po tomto filmu už nikdy nebude v MCU nic jako dříve. Parádní snímek samozřejmě s pár chybkama ale v tomto případě nakonec většinu rád přehlédnu. Pro člověka, který MCU sleduje od začátku je to neuvěřitelně emocemi napráskaná jízda. Dlouhá stopáž ve filmu není znát ba naopak klidně bych snesl třeba ještě o půl hodiny, ne-li o hodinu, delší.
Vikingovia - Premárnený okamih (2018) (epizóda)
momentálně to ještě zachraňuje linka v Anglii ale i o tu se dost bojím.
Creed II (2018)
Člověk spíš fandí v závěrečném souboji Dragovi.
Hobit: Bitka piatich armád (2014)
Martin Freeman a jeho Bilbo Pytlík jsou jediné co tenhle film zachraňuje.
Titans - Titáni (2018) (epizóda)
Raven naprosto příšerná herečka...Na druhou stranu Robin fantastickej lepšího si nelze přát a Starfire vypadá zatim taky dobře.
Sedem statočných (2016)
Hnus velebnosti. Jelikož sem milovník "originální" sedmičky tak tohle opravdu zabolelo.
Taguj! (2018)
Nejlepší komedie za posledních x let co sem viděl. Takhle sem se dlouho u filmu nezasmál.