Recenzie (215)
Prekliate dedičstvo (2018)
Nudné dědictví se na rozmezí dvou hodin táhné jak sopel. Co naplat, že snímek nabídne známá jména, pokud béčkový scenář stojí za prd a kromě atmosféry tohle nudné drámko nic nenabídne.
Avengers: Nekonečná vojna (2018)
Marvelácký filmový průjem ve své krystalické formě.
Čierny panter (2018)
Black Panther by mohl být i zábavný akční spektákl. Mohl, ale není. Místo toho nabídne stokrát omletý příběh o padlém hrdinovi protkaný ubíjejícím patosem. Tenhle film je jedno velké klišé a kýč.
Tomb Raider (2018)
Zbytečný reboot oproti starší verzi, nicméně stejně pitomoučký. Na Angelinu se alespoň lépe koukalo, což odvádělo pozornost od chabého děje. Alicia Vikander je v roli nezajímavá a kromě běhu, jizdy na kole a skoků o laně, nemá její role co víc nabídnout. Nový "akčnější" Tomb Raider je paradoxně nudnější. Opravdová slabota k uzoufání na rozmezí vražedných 118 minut plných vaty a patosu.
Cold Skin (2017)
Snímek působí veskrze chaotickým dojmem. Vykreslení postav a jejich vzájemných vztahů je nedotažené a divák musí prohlédnout skrze oponu nastaveného dramatu, aby pochopil proč postavy jednají tak jak jednají. Zjevně se zde vehemetně střihalo a je to bohužel znát. Převedení knižního díla tím uvízlo na půl cesty. Nabídne sice zdařilou filmařinu podpořenou kvalitními herci i nádhernou scenérii, ale to vše zabijí film samotný, který jakoby nevěděl jakým způsobem a co vlastně hodlá sdělit.
The Death of Superman (2018)
Že Tomasi Supermana umí psát netřeba dokazovat, jeho skvělý run v Rebirthu a Super sons jsou jasným důkazem. The Death of Superman je o třídu kvalitnější, nežli jeho animovaný předchůdce Superman: Doomsday a to i díky vernějšímu podaní vzhledem k předloze. Navíc se představí i postavy k Supermanově smrti přímo spjaté, jako např. Cyborg Superman, Eradicator, Steel a Superboy. Doufám, že nezůstane jen u teasovaní postav z Reign of the Supermen a WB Animated dokončí co započali.
Cobra Kai (2018) (seriál)
Po všech těch promrhaných sequelech jsem ani v nejmenším nečekal, že pravý klenot se schovává na Youtube v podobě Cobra Kai a navíc jakým stylem Youtube natře Hollywoodu prdel je až zarážející. Nulová tolerance SJW politiky je pak jen chutnou třešničkou na konec.
Batman Ninja (2018)
Vidět Batmana skládat pečetě jako v Narutovi rozhodně nebyla ta největší šílenosti v tomhle Batmanově anime debitu. Anime protkaném odkazy např. Cowboy Bebop, JoJo Bizarre Adventure a atd. Sám ani nevím jak tohle hodnotit, jelikož příběh je nesourodý. Na druhou stranu jsem neviděl lepší stylizaci a design postav z Gothamu, tak jak Batman Ninja nabídne. Rozhodně se jedná o zajímavé pojetí postavy na pozadí feudálního - lehce industriálního Japonska od známých tvůrců anime, plus ta podtitulková scéna je luxus.
Star Wars: Poslední Jediovia (2017)
Hodnocení mluví samo za sebe. Disney opět servíruje slaboučký příběh a navíc protkaný politickým podtextem do obludného rozměru. Rian Johnson vytvořil naprostý paskvil, který nejenže devalvuje předchozí díl z myšákovi kuchyně, ale i celou Lucasovu ságu. Bravo mistře
matka! (2017)
I v kusu hovna lze spatřit umění, pokud je vystaveno v galerii všem na očích.