Posledné recenzie (4)
Izba (2015)
Nemám slov, film byl prostě dokonalý .. Srdcervoucí psychologické drama se skvělými hereckými výkony. Dechberoucí napínavý příběh, který se napínal a byl nepředívatelný, tak že i 20 minut před koncem filmu jsem nevěděl jak to může skončit. Ještě teď při vzpomínce na jejich vysvobození a na to jak se Jackova matka ze všeho dostala a spolu si konečně užívali svobodu, se mi do očí vrhnou slzy. Klobouk dolů mladému Jacobovi Tremblaymu za tak skvělý herecký výkon již v pouhých 8 letech a Brie Larson si toho oscara opravdu zasloužila ! Thumbs UP !
Živí mrtví: Počátek konce (2015) (seriál)
Je docela škoda, že to bude mít pouze 6 dílů, zatím mě děj hodně nadchl a věřím, že když to skončí se nebudu moct dočkat na pokračování příští rok. Líbí se mi atmosféra, je sranda se dívat na klasický the walking dead kde už všichni ví jak bojovat a poté se podívat na tohle kde nemají tušák co a jak :D Atmosféra neklidná, napjatá a k popukání opravdu mě to těší, že to je jaké to je. Jen někdy mě znepokojují výroky postav, jako kdyby scénař v jednu chvíli psát nějaký .. nevím, ale jinak jsem spokojený. Jsem rád, že to nezačli hnedka nějakou brutální katastrofou a že to jde tak pomalu, je se na co těšit a může vzniknout plno spekulací co se stane a jak to bude dál. Jen je škoda že Travis je naprostý opak Ricka, hrozná bačkora je. Keep up the good work :)
Scream Queens (2015) (seriál)
Jako milovník hororů jsem si říkal hmm Horor, komedie ? Why not... Komediální jsou zatím jen jejich výroky a semtam i něco co se stane např. Notebook + Channel #2 to jsem se docela zasmál.. Zatím to vypadá docela dobře, dívat se na to hodlám dál, ale trošku mě překvapilo že Arianu ( nevím či se nějakým záhadným způsobem nevrátí) zabili tak brzo a to hned v pilotovi. Tak či onak doufám, že ten náběh nezkazí a neudělají z toho blbost aby Ryan nebyl podepsán pod nějakou blbostí, udivuje mě, že od jeho posledních kousků je tento docela solidně komerční. Keep up, don't loose fans :)