Obľúbené seriály (9)
Teória veľkého tresku (2007)
Teorie velkého třesku je rozhodně nejlepší seriál na jaký jsem narazila . Viděla jsem komplet všech 7 sérii a uznávám, že ty poslední jsou už trochu slabší . Obzvlášť pokud je díl zaměřený na holky , protože zkrátka geekové sami byli lepší , ale i posledních sériích se najdou hodně povedené díli . Trochu mě v sedmé sérii štve , že změnili dabing je to fakt divné , když na to člověk kouká tak dlouho a pak má najednou někdo úplně jiný hlas , ale jinak mě to pořád baví a těším se už na 8 sérii
Dr. House (2004)
Na tomhle nemocníčním seriálu je nejlepší sarkastický humor dr . House , dějě samotné ani tak moc zajímavé nejsou , ale je to zkrátka zábava a to my bohatě stačí .
Odložený prípad (2003)
Simpsonovci (1989)
Hra o trůny (2011)
Líbí se mi jak je celý seriál zaměřený prakticky na všechny věkové kategorie . Najdeme v něm prvky sci-fi , historického filmu , erotiky , válečného filmu , zkrátka a dobře každý si v něm najde to své . 1. série byla taková seznamovací , poznali jsme zde hlavní aktéry zbylích sérií . 2. a 3. Je víceméně zápletková část , spoustu děje , příjdeme o spoustu původních hrdinů . 4 . série na mě působila asi nejlépe , měla jsem pocit , že si s ní víc vyhráli a byla více prosycena vtipem , tak že mě bavila asi nejvíc a u 5. jsem měla tak trochu pocit , že se to snaží v co nejkratším čase dotáhnout do konce . No necháme se překvapit , co nám přinese 6. série