Recenzie (281)
Star Wars: Klonové války (2008) (seriál)
Za 5.sérii 5 hvězdička
Prozření Charlieho Swana III (2012)
Pro fajnšmekry
Homeland - Zradca (2011) (seriál)
Zatímco 1.sérii beru jako lehký nadprůměr, tak 2. série je špička seriálové tvorby.
Farma Rak (2011) (seriál)
To je tak stupidní až umírám smíchy
Taká obyčajná rodinka (2009) (seriál)
Social club mě rozbíjí
Nekecej a zahraj hity (2012)
Naprosto perfektní
Kravaťáci (2011) (seriál)
Už jen za Littův úsměv musim dát za pět.
Návrat Temného rytiera (2012)
Chris mě zase dostal. Pro mě je to jeho nejlepší film.
Tron: Povstání (2012) (seriál)
Greetings programs. Po dlouhé době našlápnutá pecka.
Až vyjde mesiac (2012)
Nejvyspělejší Wesův film, který hraje spíš na vážnou notu.