Recenzie (61)
Bod zlomu (2015)
Ak ste milovníci extrémnych športov, potetovaných frajerov, alebo nádherných vizuálov, neváhajte. Skvelé kaskadérske kúsky, zaujímavé idei a Bohni. Bohni je maník.
Posledný lovec čarodejníc (2015)
Dokonalá ukážka toho, že premárnený potenciál nezachráni ani veľký rozpočet.
V pasci (2015)
Ak máte k dispozícii veľký dom a žiadne nápady, dopadne to presne takto.
Star Wars: Sila sa prebúdza (2015)
Môže sa Vám stať, že si tento film pozriete bez toho, aby ste boli fanúšikov série, nemali ani len potuchy kto sú a ako sa hlavné postavy volajú a dopredu budete očakávať sklamanie. Presne toto sa stalo mne. šiel som na to do kina ako na úplne prvú časť série a .... a náramne som sa bavil. Vrelo odporúčam ako blockbuster plný akcie, efektov a príjemného humoru všetkým.
Na návšteve (2015)
Veľmi príjemné , zábavné a miestami poriadne creepy prekvapenie. M. Night Shyamalan si u mňa napravil povesť. Jo a súrodenecké duo bolo skvelé !
Nebezpečné pokušenie (2015)
Z hororu sa nakoniec vykľula mizerná preafektovaná komédia. Jednu hviezdičku dávam za zopár podarených hlášok, druhú ukladám na náhrobok hereckej kariéry Keanu Reevesa.
Avengers 2: Vek Ultrona (2015)
Humor solídny, akcia oku lahodiaca, efekty prvotriedne. Ja som sa náramne bavil a o to v blockbusteroch ide.
Backcountry (2014)
Príroda krásna, párik veľmi sympatický a toho medveďa by som pomlel do salám napriek tomu, že mám zvieratá rád. Scéna "raňajky pri stane" bola neskutočne reálna a surová. Veľmi podarené survival.
Votrelec (1979)
Má sedem minút na prípravu raketoplánu a tá piča pôjde hľadať kocúra....
Temné miesta (2015)
Nuda, strašná nuda. Ak hľadáte po dlhom a únavnom dni v práci, či škole niečo, pri čom sa Vám bude dobre zaspávať, Dark Places je ideálny kandidát.