Recenzie (365)
Zachráňte Willyho 2 (1995)
Komu sa páčil prvý diel, druhý ho určite nesklame. V rámci rodinných filmov dobrý priemer.
Som číslo štyri (2011)
Je to asi prvý krát čo sa mi film páčil viac ako knižná predloha. Film funguje tak ako má, herci si svoje odohrajú. Veľmi potešil začiatok, ktorý bol spracovaný skvele.
Alvin a Chipmunkovia (2007)
Nie až také zlé ako som čakal.
Zviera (2001)
Tak tento film sa mi vôbec nepáčil, pripadal mi skôr hnusný a miestami vulgárny.
Čo to dievča chce? (2003)
Príjemná komédia na sobotu :)
Prenasledovaný (2011)
Trošku sklamanie. Čakal som o dosť viac. Film nefungoval tak ako mal a napätie nebolo stupňované.
Thor (2011)
Zaujímavé spracovanie comixu. Nie zlé, no predsa len už to bolo príliš vážne.
Oko dravca (2008)
Veľký brat ťa sleduje...
Kontraband (1998)
Otvoríš trezor a tam raketa!!! Nezabudnuteľná scéna.
Náhla smrť (1995)
Van Damme v bránke "tučniakov" no paráda.