Recenzie (61)
Světlo z ohně (1997)
Režie: William Nicholson
Quillerovo memorandum (1966)
Na tu dobu, kdy film vznikl je to opravdu dobré. Podle mě si snímek nezaslouží celkově nízké průměrné hodnocení. I proto dávám 5*.
Hodiny zúfalstva (1990)
Nepovedený a slabý remake...
Predtým a potom (1996)
slabý Liam Neeson...
Zakázaný majetek (1966)
Opět dobré zpracování hry T.Wiliamse.
Dom pri jazere (2006)
Nápad není špatný, výsledek je zaručeně špatný. Především díky zoufale špatným hercům v hlavních rolích, slabému scénáři, špatně napsaným dialogům a slabé režii. Hlavně konec je naprosto trapný a bez nápadu...
Magická posadnutosť (1998)
No, prostě špatný film. S.Bullock nebyla nikdy dobrou herečkou a N.Kidman opravdu potřebuje pořádné režisérské vedení, aby z toho něco bylo. Souhlasím také z tím, že vtipně zamýšlené situace působí trapně...
Tom Jones (1963)
Taková o něco horší verze "Barryho Lyndona" od S. Kubricka. Jinak mi to připadalo dost podobné...
Deň kobyliek (1975)
Souhlasím, že dějově je film poněkud nesourodý. Možná to byl ale od tvůrců záměr. V každém případě 4* dávám za dobrý konec a D.Sutherlanda a hroznou Karen Black...
Kozorožec 1 (1977)
Přes některé nedostatky ve scénáři a režii se jedná o velmi dobrý přispěvek k tradici paranoidního thrilleru 70. let. Svůj podíl na výsledku má beze sporu skvělá hudba J.Goldsmithe.