Obľúbené seriály (10)
Červený trpaslík (1988)
Bratstvo neohrozených (2001)
Perníkový tatko (2008)
Narcos (2015)
Wow nejlepší seriál co jsem kdy viděl. Brutální, autentické, herecky dobře zahrané prostě bez jediné chybičky.
The Wire - Špína Baltimoru (2002)
The Punisher (2017)
Gomora (2014)
Absolutní dokonalost. Jinak se tento geniální seriál prostě nazvat nedá. Tohle je určitě nejlepší seriál o Mafii, který jsem kdy viděl. Hned od začátku mě překvapila brutalita a nemilosrdenství mafianů, kdy kdo vás zradí nebo není na vaší straně, tak je hned po něm. V některých dílech se někdo dostane na vrchol, kde vydrží jen do dalšího dílu, kde je hned zabit, aby ho nahradil někdo jiný, který pak zabije zase dalšího atd(neuvěřitelné). Už hodně dlouho jsem neviděl seriál, který si dokáže udržet kvalitu až do úplného konce. Nesmrtelný!