Posledné recenzie (2)
Nie, nie (2022)
Po všech těch přečtených recenzích jsem měl opravdu strach, ale na druhou stranu jsem si říkal, že oba předešlé horory z Peelovi dílny mě bavily. A nakonec je Nene pro mě velké překvapení a pro mě zatím nejlepší film Jordana Peela. Casting, scénář, práce s postavami , všechno je tu parádní. Kamera je tu naprosto výborná. Zvraty jsou opravdu excelentní, kdy celý film zadržujete dech a čekáte co dál přijde. Mám jen dvě negativa. První je flashbacková scéna z narozeninové oslavy s Gordym. Chápu, že tam mělo být vidět, jaký dopad to mělo na Glenna, ale stačilo kdyby jenom povyprávět co se mu kdysi stalo a nemusel se kvůli tomu film prodlužovat o 20 minut. Druhé negativum mám k hereckému výkonu Daniela Kaluuya. Chápu, že ta postava tak byla napsaná, ale když je člověk v autě a proletí nad ním vesmírné plavidlo, tak asi není člověk takhle v klidu. Ale jinak spoko! Velmi spoko! 8,5/10
Super Mario Bros. vo filme (2023)
Žádného Maria jsem nikdy nehrál, takže do filmu jsem šel jen s minimálními znalostmi o tomto slavném instalatérovi. Trailery mě nalákali, že by to mohla být animovaná pecka. A nakonec...je to fajn. Nemůžu říct, že bych čekal něco více, už vůbec ne od studia Illumination. Přeci jen, jejich animované filmy mě baví ale nikdy neměly větší přesah či hloubku jako studia Pixar, Disney či Dreamworks. S dětinským humorem jsem počítal a nakonec ho i dostal, což ale neznamená, že bych se nesmál. Byla tam velká spousta povedených vtipů. Ale animace....ta to celé velmi pozvedá. Všechny ty světy, ty nápady, detaily a odkazy které tam jsou schované jsou boží. Rozhodně to není žádná bomba, ale pokud hledáte animák na jedno večerní zhlédnutí, Maria můžu doporučit. 6/10
Posledný denníček (11)
NEJOČEKÁVANĚJŠÍ FILMY 2024
Ferrari
Jeden gól
To se mi snad zdá
Argylle: Tajný agent
Madam Web
Bob Marley: One Love
Duna: Část druhá
Kung Fu Panda 4
Krotitelé duchů: Říše ledu
Godzilla x Kong: Nové impérium
Kaskadér
Furiosa: Sága Šíleného Maxe
Garfield ve filmu
Království Planeta opic
Mizerové 4
V hlavě 2
Tiché místo: První den
Já, padouch 4
Deadpool a Wolverine
Alien: Romulus
Lovec Kraven
Transformers Jedna
Joker: Fólie à deux
Venom 3
Karate Kid
The Lord of the Rings: The War Of the Rohirrim
Mufasa: Lví král
Ježek Sonic 3