Recenzie (460)
Agenti dementi (2003)
Šílené... Uf. Hlavní "hrdinové" jsou nechutní. Nejhorší je ale ta bába, co posílá chlápky vstříc smrti pod kola autům... Tenhle humor je na mě fakt moc...
Ako básnici čakajú na zázrak (2016)
Možná už mi měkne mozek, ale nepohoršovala jsem se u toho (jen mě štvalo protonové centrum, které dalo na film prachy). Neznám předchozí díly (že to není možné? ale je.), i tak mě to ale bavilo a hluchých míst jsem tam moc nepostřehla.
Alibi na vodě (1965)
Srovnatelně dobré jako "Kde alibi nestačí", lepší než "105% alibi." Pobaví Krejča ve slunečních brýlích. Přece režisér se pozná podle toho, že nosí sluneční brýle... :)
Alois Nebel (2011)
původně 3-4, ale při třetí projekci jsem si film užila nejvíc. to, co jsem považovala za zápor, tedy onu osekanost a nedoslovnost, která může ústit ve zmatení diváka, teď považuju za klad. potřetí jsem si taky vychutnala detaily, které jsem předtím nevnímala.
Američan (2010)
Clooney...
Amy (2015)
Těžko hodnotit, ale nevidím důvod, proč nedat plný počet. Vlastně jo. Amyina bulimie byla zmíněna spíš okrajově. Přitom sehrála v jejím skonu dost důležitou roli. Článek tady: http://pitchfork.com/thepitch/861-we-need-to-talk-about-amy-winehouses-eating-disorder-and-its-role-in-her-death/ Doporučuju tenhle živák BBC - The Day She Came to Dingle: https://www.youtube.com/watch?v=9xVqkpDRDPY Nebo: audio podoba - všechny songy za sebou, vystříhané kecání: https://www.youtube.com/watch?v=DLkXhBFRAXs
Anatomie pavouka (2014)
4-5 // Vizuálně působivé, ideově už ne tak úchvatné/zajímavé, rozhodně ale výjimečný počin.
Anjeli a démoni (2009)
Mnohem lepší než Šifra. 3 a půl.
Anjelská tvár (2001)
Pomeje celý v černém.... Grrrrrrrrraaaarrrghhhh!!! Je to zvíře... Je to zvíře!!! Pomóóóc!!!!
Atlas mrakov (2012)
Román jsem četla před pár lety a líbil se mi, ale neuchvátil. Řekla bych, že film se mi líbil víc, rozhodně jsem se nenudila. To, že jednotlivé příběhy nejsou příliš originální, jsem věděla už z knížky. I tak solidní ****