Recenzie (67)
Třicet návratů (1999) (seriál)
Závažná témata, ale seriál je strašně špatně a nudně udělaný.
Krakonoš a lyžníci (1980)
Pro mě nekoukatelná pitomost už v dětství...v dospělosti je to snad ještě horší.
Legendy kriminalistiky - Janákovi (2022) (epizóda)
Mazec!
Jak jsem se zamilovala do gangstera (2022)
Škoda té vražedné stopáže. Mít to o hodinu míň, naprostá pecka.
Krajina ve stínu (2020)
Nečekal jsem vůbec nic, protože Sláma. A ejhle! On to jeho zatím nejlepší film.
7 pádů Honzy Dědka (2012) (relácia)
Naprosto katastrofální Dědek. Hosté určitě zajímaví, ale je mi jich líto. Toho nýmanda nejde sledovat v tv, vést s ním rozhovor naživo musí být naprostý očistec.
Zrádci (2020) (seriál)
Scénař Miro Šifry není rozhodně špatný, ale to je tak asi vše. Tauš to totálně zabil. Špatně úplně všechno. Otřesná kamera, zvuk, že ho lapáte jak Svobodnou Evropu a jste rádi, že rozumíte aspoň půlku z toho, co kdo říká, hudba katastrofální (kromě Marušky Rottrové) a příšerní herci (až na pár ostřílených veteránů, Havelka, Novotný, Neužil) Taušovu obsesi umístovat v jeho seriálech policejní služebny a týmy na ty nejnesmyslnější místa, radši nebudu komentovat vůbec (zde kostel) Takže v podstatě ztráta času a stěží dokoukatelné. 30%
Richard Jewell (2019)
Už se na to vyser, Clinte.
Posledná aristokratka (2019)
To je tak, když se točí nezfilmovatelná předloha, která je btw skvělá. Hvězda za Pechláta a Lemberk.
Nebožtíci na bále (1979) (TV film)
Dobrý režisér, dobří herci, ale neskutečná pitomost.