Obľúbené seriály (9)
Dr. House (2004)
Klinika Grace (2005)
Dempsey a Makepeaceová (1985)
Profesionáli (1977)
skvela hudva, skvele zapletky, krasne auta, dobre prevedenie, kvalita za 5*.
Malá princezná (2006)
prijemne a zabavne
skvela hudva, skvele zapletky, krasne auta, dobre prevedenie, kvalita za 5*.
prijemne a zabavne