Posledné recenzie (51)
Božie mlyny (2021) (seriál)
Škoda, velké ambice krimi seriálu, který chtěl napravovat justiční křivdy nedopadly dobře. Ani jeden díl není dobrý, napínavý, zábavný ani dobře zahraný. Pokus udělat seriál v duchu filmu Podfuk působí spíš jako špatná parodie. Bohužel seriál nezachrání ani několik skvělých hereckých osobností.
Jedeme na teambuilding (2023)
Já jsem se fakt pobavila. Čekala jsem, že po pár minutách film vypnu, ale byla jsem příjemně překvapená. Komedii velmi pomohla velká dávka nadsázky, a to v, pro mě, zábavné rovině. Jako zaměstnance korporace mě plno vtipů oslovilo a rozesmálo. Nejedná se o superinteligentní komedii, ale má příběh a spád. Pokud chcete vypnout, nepřemýšlet a pobavit se, tak doporučuji.
Sněžné bratrstvo (2023)
Velice těžko se popisuje nebo hodnotí film na takto šílené téma, který ale zobrazuje skutečnost. Navíc skutečnost, kterou každý, alespoň trochu, zná a není moc podobně šílených věcí, které by se mohly stát Navíc podvědomě je pro většinu lidí hlavním tématem filmu kanibalismus. Toto téma je pro diváka velmi těžko přijatelné a zde je podáno tak, aby nešokovalo, zbytečně nepohoršovalo, naopak je obdivuhodné, že se film nesnažil těžit především z tohoto. Nikdo si nedokáže představit, co museli přeživší zažívat a s čím se opakovaně potýkat. Nešlo jen o samotný pád letadla a uvěznění v horách, ale i sněhové bouře, laviny, zprávy o tom, že je svět odepsal, postupné umírání přátel, až po extrémní noční teploty, které znemožnily případný odchod z místa nehody. Film navíc ukazuje, jak si přeživší dokáží se spoustou věcí poradit a využít své znalosti, vědomosti, zkušenosti, ale i to, co jim nabízí trosky letadla. Snaha přežít a vydržet do záchrany je to, co film skvěle ukazuje.