Recenzie (452)
Mamma Mia! 2 (2018)
Usnul asi po hodině, ale manželka se dodívala do konce a byla spokojená. Za manželku 3.
Sila priateľstva (2007)
Zajímavý film.
Muži, ženy a deti (2014)
Mnoho témat, mnoho zamyšlení. Jsem rád, že jsem vyrůstal bez PC a mobilu.
Koruna - Série 1 (2016) (séria)
4+, Po všech stránkách povedené. Winston Churchill, ale předčil hereckým výkonem všechny ...
Hotel Transylvánia 3: Strašidelná dovolenka (2018)
Hodně jsem se těšil a jsem hodně zklamaný. Dvojka jednoznačně nejlepší.
Vezmi si ma, kamoš (2017)
Chvílemi jsem se smál jak malý. Velice podařená francouzská komedie.
Srdcu nerozkážeš (2017)
Zpočátku pomalé tempo, ale pak příjemný film s řadou úsměvných situací.
Zbožňujem prachy! (2006)
Oddychovka na večer.
Jurský svet: Zánik ríše (2018)
3 - Kromě efektů to byla totální hrůza.
Najtemnejšia hodina (2017)
Zatím tři a musím si ti pustit v originálním znění, protože ten dabing byl otřesný.