Recenzie (148)
Insidious (2010)
Tak jo, už jsem chtěl dát jen 3*, ale za závěr šupnu 4.. Duchové mi přišli docela trapní, atmosféra jakštakš, ale pořád to nebylo to mrazení v zádech. Určitě je nadprůměrný duchařský horor.
Kde je Hitler? (2010) (TV film)
Lehce bulvární výčet známých dohadů a teorií, nic nového nebylo řečeno. Příliš prostoru dokumentu zabraly zbytečnosti typu Hitlerovi dvojníci hrající v poválečném filmu a podobně. Pěkně zpracované, ale pro ty, kteří se o 2. WW zajímají nudné.
Králičia nora (2010)
Ztráta dítěte, hádky, výčitky, vzpomínky, dialogy... to stejné po sté a zdá se i hůř. Z podobných filmů mi vlhnou oči, tady byla jen nuda. Lepší 2*
Krutá voľba (2010)
Čínský lehce propagandistický příšerně přehrávaný a nesnesitelně dlouhý film? Proč ne, člověka nenudí, je to příjemná změna od Hollywoodských filmů a zajímá vás. 3,5*
Kuriér (2010)
Né tak bláznivá francouzská akční komedie, opravdu dobré pokračování Taxi . Není trapná jek některé podobné komedie z Francie a nenudí ani chvíli. 3,5*
Láska z Telerána (2010)
Takové obyčejné a tuctové, ale zábavné. Celý film čekáte co Harrison provede a jak se s tím Rachel McAdams popere. Krásné 3,5*
Let's Dance 3D (2010)
Můj předpoklad, že v postkocovinovém stavu, by byl tento film stravitelný, se nevyplnil. Nezvládl jsme víc než půlhodinu a posléze proklikání do konce...... sračka nad sračky a 1* je jen za to že asi fakt nedokáži ocenit pohybový talent :)
Letters to God (2010)
Přehnaně americká a náboženská citová vydíračka s s dětmi trpícími rakovinou, napravenými nezodpovědnými otci a do nekonečna omílanému psaní přání bohu, ale funguje to..ač ateista dávám 4* i když to s tím náboženstvím přeháněli.
Lono (2010)
Originální se skvělou kamerou, ale na můj vkus přehnaně intelektuálně pojaté a nudné......
Medveď Yogi (2010)
Trapné vtipy, divné efekty a spousta nesmyslů. Na animáky jako Auta a podobně to nemá ani z desetiny, dávám hodně slabé 3*, protože by se mi to při lepším rozpoložení líbilo asi víc.