Recenzie (815)
Na místě činu: Zmizení v hotelu Cecil - Do králičí nory (2021) (epizóda)
souhlasím s jendou, konspirátoři si hrají na chytráky. nechápu, proč je tam vůbec dávali. jak by řekla amy price, manažerka hotelu: "what? 👁️👄👁️"
Na místě činu: Zmizení v hotelu Cecil - Tajemství hotelu Cecil (2021) (epizóda)
konspirátoři mě strašně serou a upřímně, ten týpek na konci, kterej elisu nazval svojí kamarádkou nebo sestrou, je víc creepy, než ta manažerka.
Niekto to rád horúce (1959)
- "I'm a man!" - "Well, nobody's perfect." ... imo, love story mezi osgoodem a daphne/jerrym mě bavila víc, než ta mezi sugar kane a josephine/joem. (osgood the bi king 👑)
Pearl (2022)
nejvíc relatable film, který jsem kdy v životě viděla... ☆ ❝All I really want is to be loved. I've had such a hard time without it lately.❞ 🪓
American Horror Story - Príchod Sekerníka (2013) (epizóda)
sekerník byl skvělej 😈
Smrť v Benátkach (1971)
"You must never smile like that. You must never smile like that at anyone.... I love you."
Sleduje ťa vrah (2000)
"Nothing like a good serial killing to kick off the holiday season." :-)
American Horror Story - Prasiatko (2011) (epizóda)
we need to talk about tate
Big Shot: Hviezdný tréner - Moving On (2022) (epizóda)
ten cliffhanger jako fakt?!?!
Americký gigolo - Sunday Girl (2022) (epizóda)
nebudu hodnotit. nuda 👎🏻