Recenzie (143)
Umučenie Krista (2004)
Někdy se mi zdá, že se někteří uživatelé snad úplně zbláznili. Tak malé hodnocení je pro tento film neúcta. Neříkám, že je to na sto procent, ale rozhodně to je hodně velký nadprůměr. Výborně zahraná hlavní role. Mel Gibson dokázal, že umí hrát, a i režírovat.
Kopačky (2008)
Jason Segel již své schopnosti dostatečně dokázal v seriálu How I Met Your Mother. V tomto filmu je jen podtrhl. Po dlouhé době se objevila konečně skvělá komedie, u které jsem se velmi nasmál. Obě hlavní herečky jsou opravdu nádherné a je radost se na ně dívat.
Múzeum voskových figurín (2005)
A jak jsem se zasmál při sledování vraždy Paris Hilton :-D
Odplata (1999)
Díky takovýmto filmům patříš mezi mé nejoblíbenější herce, Mele ;-)
Čierna krv (2007)
Ó, takto se má hrát.
Batman začína (2005)
Čekal jsem něco jiného, než jsem dostal. Výborné herecké výkony, také jak jinak od Christiana Baleho.
Pokémon (1997) (seriál)
Za pár nápadů a za zpracování mutací Pokémonů. Ale pořád nevím, po kém on je ten chlapec?
Teletubbies (1997) (seriál)
Nakonec jsem se rozhodl dát odpad. Kdyby mi byly 3 roky, dal bych za pět.
Flubber - roztržitý profesor (1997)
Já film viděl v kině. V té době mi bylo 7 let. Proto se nedivte, že dávám 4 hvězdy ;-)
Braindead - Živí mŕtvi (1992)
Úchylná blbost. Ale min. 4 hvězdičky si zaslouží :-D