Recenzie (143)
Hrozba z temnoty (2005) (seriál)
Seriál bych normálně hodnotil čtyřmi hvězdičkami, ale za hudbu a hudební odkazy na kapely, které přímo zbožňuji, přidávám hvězdičku pátou.
Posledný dom naľavo (2009)
Toto hodnocení je jen opravdu díky druhé půlce, ve které všichni vidíme trpět odporně hnusné padouchy.
Čo si robil cez vojnu, ocko? (1966)
Velmi příjemný a místy i vtipný snímek, vyšší hodnocení si ovšem nezaslouží.
Strážcovia (2009)
Velmi dobrý film, který u mě vyzdvihuje i soundtrack. Od Boba Dylana přes Simon and Garfunkel až k Jimi Hendrixovi. Paráda!
Dobrodružstvo (2008)
Aneb jak se stane z rockera popíkář. Celkem příjemný film, tři hvězdičky budou stačit.
Zbaľ prachy a vypadni! (1998)
Vtipy postaveny na metaforách, výborná režie i výběr herců. Zamotaný konec jen podtrhuje celkovou bláznivost a bizarnost celého filmu.
Let číslo 93 (2006)
Hraný dokument podle pravdy. Po několika filmových zvěrstvech letadly je tento čímsi výjimečný. A není to jen tím, že se to tak nějak odehrálo. A je velmi, velmi emotivní.
Sedem (1995)
Já tak nadšen nejsem. Herecké výkony i režie jsou výborné, ale osobně jsem nebyl nějak extra napnut. Bohužel jsem věděl, co bude obsahem balíčku (ale konec jsem nevěděl), ale i to nic nemění na tom, že film nebyl extra napínavý. Zodiac se mi líbil více.
Posledný skaut (1991)
Výborný film. Spousta skvělých hlášek (asi jen ale v původním dabingu se Soukupem), akce... je to přesně moje kafe.
Comeback (2008) (seriál)
Na novácký seriál až příliš dobré. Táhnoucí osobou je sice jen Martin Dejdar, ale stojí to za to. Je sice pravda, že hodně hudebních odkazů průměrnému divákovi (a hlavně teenagerům) nic neřeknou, ale pro ty ostatní jsou některé scénky velice vtipné.