Recenzie (44)
Všichni dobří rodáci (1968)
Poetický klenot. Nedivím se, že Kelčané nechtěli, aby se snímek na natáčel v Kelči. Dodnes je v rámci katolické dědiny snímek předmětem emocí. Skvost.
Dobří holubi se vracejí (1988)
Dle mého silně přehodnocený film. Plejáda famóznich herců neznamená automaticky skvělou podívanou. Bylo jich tam tolik, že nemohli ani dostat prostor. Věřím, že na natáčení muselo být bavendo. Nicméně film mne nebavil.
Hvězdná brána: Třetí říše (2018) (seriál)
Ani jako fanda SG jsem se nedokazal dodivat. Je mi z toho smutno 🤯
Agent Carter (2015) (seriál)
tři hvězdy jen za to, že jsem fanouškem Marvel univerza. Po agentech SHIELD jsem čekal více...
Sex v meste 2 (2010)
Módní přehlídka + cestopis v jednom. Nezaregistroval jsem vlastně žádný děj. Přinucen přítelkýní se dodívat až do konce...
Rio 2 (2014)
Ten závěr, to měla být parodie na Avatar ? :)
Expendables: Nezničiteľní 3 (2014)
deset žoldáků zmasakruje armádu, to je ono :) to je to kouzlo, nikdo nemohl nic jiného čekat přece! Smekám před postavou Banderase :)
Útek z planéty opíc (1971)
jednu hvězdu za závěr, jinak adept na odpad!
Hamlet (1990)
Chvílemi překladatelský oříšek :)
Kikudžiro (1999)
Zbytečně dlouhý film, avšak soundtrack nádherný!!!