Recenzie (254)
První krev (2022) (seriál)
Všechno totálně náhodný. Supr.
Smrť na Níle (2022)
Moc dlouhý - pomalý start, ale je to takový odpočinek pro začátečníky. Vraha jsem mimochodem odhalil!
Stranger Things - Kapitola čtvrtá: Drahý Billy (2022) (epizóda)
Zábavná podívaná, ale dlouho to nevydržím - bojim.
Stranger Things - Kapitola druhá: Vecnova kletba (2022) (epizóda)
Celkem rychlé uvedení záporáka, dobrý.
Stranger Things - Kapitola pátá: Projekt Nina (2022) (epizóda)
Jediný napínavý na tom začíná bejt souboj o nejnudnější storyline.
Stranger Things - Kapitola první: Klub Hellfire (2022) (epizóda)
Dobrej začátek. Uvedení do děje.
Stranger Things - Kapitola sedmá: Masakr v laboratoři (2022) (epizóda)
Zatím nejlepší díl.
Stranger Things - Kapitola šestá: Do hloubky (2022) (epizóda)
Zatím vede Hopper.
Stranger Things - Kapitola třetí: Monstrum a superhrdina (2022) (epizóda)
Trochu to začíná skřípat.
Black Widow (2021)
Slušný.