Recenzie (255)
Sexuální výchova - Epizoda 2 (2021) (epizóda)
Otis Milburn a Fénixův řád.
Sexuální výchova - Epizoda 8 (2021) (epizóda)
Nejhorší závěr série.
Shoky & Morthy: Posledná veľká akcia (2021)
Druhá polovica filmu ovela lepšia. V tej prvej to naozaj neštálo za nič. Naprieklad ta poslovensky hovorjucí češka. To bolo fakt špatné. Ale celkovo to vizeralo pekně, mali to dobre spravené.
Spider-Man: Bez domova (2021)
Asi nejhorší Marvelovka, co jsem viděl. Jako jasně, měl jsem velká očekávání - aby ne, když vše zajímavé se ukázalo v traileru - a prostě to dopadlo blbě. Bylo to plytký, nemělo to náboj, nemělo to vtip. Ale alespoň poučení pro příště a to především pro tvůrce: “If You Expect Disappointment, Then You Can Never Really Get Disappointed” Nakonec jsem rád, že si ve filmu zahrál poměrně důležitou roli alespoň jeden Čech. Ikdyž tedy ne přímo, ale alespoň jeho ježek v kleci… mrk mrk.
The Suicide Squad: Samovražedná misia (2021)
Uplně jsem to minul a je to fakt bomba.
Venom 2: Carnage prichádza (2021)
Hodně nepřesvědčivé…
Zátopek (2021)
Krásně napsané, výborně zahrané! Doporučuji.
Eurosong: Příběh skupiny Fire Saga (2020)
Výborná komedie. Nerelevance většiny vtipů je strhující. Zajímavé herecké obsazení, především dva hlavní protagonisté, zajišťuje zábavu po celý přenos.
Poslední rytíři pravice (2020) (študentský film)
Skvělý konec. Tazvaně plot-twist! Haha.
Princezna z cukrárny: Zase vyměněná (2020)
Ty brášku.