Recenzie (6)
Leon (1994)
Fantasticky film.Skvely Jean Reno a priam elektrizujuci Gary Oldman.
Osada (2004)
Tento film ma rozhodne nesklamal.Shyamalan nam v kazdom svojom filme ponuka prekvapujucu pointu a v tomto dokonca dve.Ja si myslim, ze sa tento film vyrovna doteraz vsetkym jeho filmom.
Matrix (1999)
Jednoznacne skvele a miestamy mysteriozne sci-fi s Keanu Reevesom.O ktorom sa uz inac ako o Neovi hovorit ani nebude.Fantasticke akcne sceny .Len skoda ze sa bratom Wachowskim nepodarilo dostat taky isty nadych aj do zvysnich dvoch matrixov.
Terminátor 3: Vzbura strojov (2003)
Tento film zdaleka nesplnil moje ocakavania.Neda sa ani len porovnavat s Terminatorom 2.John Connor na mna posobi uplne inim dojmom ako v dni zuctovania.
Chicago (2002)
Urcite najlepsi muzikal aky som videl.Kvalitne herecke vykomy Catherine Zeta-Jones, Renée Zellweger a Richarda Gera. Film o tom ako sa zo slavneho cloveka behom chvyle stane uplna nula.
Trója (2004)
Troja splnila ocakavania, ktore som do nej daval aj ked mnohi si myslia,ze s takym rozpoctom a hereckym obsadenim sa od nej cakalo viac.Podla mojho nazoru si ale pät hviezdiciek zasluzi.Vinikajuci herecky vykon podali Brad Pitt v ulohe Achilla a Eric Bana ako Hector.Absolutnym protikladom k nim boli Paris a Helena v podani Orlanda Blooma a Diane Kruger. Skoda len,ze si Achilles v druhej polovici filmu velmi nezabojoval.