Recenzie (36)
Escape Room (2019)
Celý film bol super, napínavý, zaujímavý, ale ten koniec mi pokazil celý zážitok. Stačilo by vystrihnut posledných 5 minút.
Věk dinosaurů (2013)
Horsi film s dinosaurami som este nevidela. Jednu hviezdicku davam za napad.
Čo s láskou? (2014)
Velmi dobry film, trosku sice nerealny, aspon podla mna, avsak mozem verit ze moze existovat laska, ktora vydrzi cely zivot, aj ked sa dvaja roky nevidia a nic o sebe nevedia?
Útek z väzenia (2013)
Tento film bol omnoho lepsi ako som ocakavala! Fakt klobuk dole! Clovek je v napati cely film, zvedavi, prosto, pozrela by som si ho este raz a odporucam kazdemu, kto ma rad akcne filmy! Jedna hviezdicka dole za nerealnost
Vyššia moc (2014)
Nechapem, ako niekto mohol dat tomuto filmu viac ako jednu hvoezdicku. Zaciatok filmu super, divaka drzi v napati co to prinesie, avsak pride sklamanie. Film neprinasa pomaly nic a je to velka nuda, ktora sa toci okolo jednej smiesnej udalosti, ktora sa odohraje nazaciatku. Nuda nuda nuda. Tento film bol pre mna len stratou casu.
Skokan (2008)
Podla mna je to priemerny naivny akcny film. Napad sice celkom dobry, avsak nikako ma neocaril.
Labyrint: Útek (2014)
Tak tento film by som si kludne pozrela aj dvakrat! Clovek je stale v napati, caka co bude, ako bude, co je ako mozne, odporucam!
Pontypool (2008)
Horsi horor so zobie som este naozaj nevidela. Odpad!
Art of Flight (2011)
Krasne sceny, krasna priroda, uzasne triky, avsak po pol hodine som sa zacala nudit. Prislo mi to ako dookola to iste.
V utajení (2012)
Je to presne ten typ filmu, pri ktorom si clovek oddychne, avsak dopredu vie ako to skonci.