Recenzie (311)
Hviezdna brána (1997) (seriál)
Pro některé puberťáky bude tenhle seriál vždy scifi seriálová legenda, na kterou si nedají sáhnout. Já jsem jeden z nich. Prostě Jack a Daniel jsou bezva kluci a nandají to všem emzákům, kteří to na ně zkusí. A mě to baví.
Vtierka Castle (2009) (seriál)
Nathan může hrát cokoliv, jakmile tam má prostor hláškovat a vtipkovat, já mu budu vždy zobat z ruky. Ta chemie mezi ním a Stanou je skoro hmatatelná, ale mám pocit, že natahování seriálu na další série jí škodí. Ale za většinovou nepředvídatelnost zápletek a celkovou pohodovost a hravost dávám absolutno a hurá do mojí top ten.
Dvanásť opíc (1995)
Natočit film, který je tak dokonale depresivní, že vám to nedá a kouknete se na něj znovu, aby jste si ten pocit vyvrátili. A on nezmizí a ještě se prohloubí, ale vy máte přesto pocit, že to chápete a že to prostě jinak nemělo být. Takto na mě zapůsobil tento film po jeho dokoukání a nikdy mě to už nepustilo.
O 28 dní... (2002)
Výtečná hudba, prázdný Londýn a Cillian. Tak vznikla má závislot na postapo survival filmech. A když se k tomu přidájí pseudozombie tak to je laskomina k pohledání. Není to dokonalý film, ale pro mě to byl dokonalý zážitek.
Odplata (1999)
Když jsem to poprvé viděl na HBO, tak jsem tušil, že koukám na jeden z nej filmů v mém životě. Ale to jsem opravdu nečekal, že to je vlastně film předělaný a původní námět spatří světlo světa až o sedm let později. Když jsem se ale na Helgelandův Straight up dokoukal, uvědomil jsem si, že prestože je to film dobrý, na původní Odplatu to nemá. Nevím proč. Koukněte a posuďte sami.
Vtedy na východe (2000)
Já prostě můžu mix komedie a westernu no a když do toho přihodíte Jackieho, Owena a skvělý soundtrack tak je o zábavu postaráno. Sice o zábavu v americkém stylu, ale bezchybně zvládnutou a šmrncnutou asijským tajemnem a typickým Jackieho humorem. Díky za takové filmy.
Maverick (1994)
Vynikající mix humoru, akce a bezchybného herectví všech zůčastněných. Kdo se u toho nepobaví, měl by se nad sebou vážně zamyslet. Srdcovka z dob, kdy jsem na televizi mohl koukat jen když nikdo nebyl doma.
Ženy v pokušení (2010)
Pro dobrý český film se musí jít s hodnocením nahoru vždy a povinně, protože takových je v ČR tak málo jako perlorodých škeblí. Jinak za mě stačí, že jsem se výborně bavil (to je u českého filmu u mě výjimka) a že Jirka dostane výbornou hlášku a je vystaráno. Opravdu vřele doporučuji a pro mě se Muži hned stávají lukrativním filmem na shlédnutí.
Van Helsing (2004)
S italským dabingem nezapomenutelný zážitek. A jako fantasy dobrodružství s docela slušným tempem vůbec ne špatné. A Kate Beckinsale v gotických oblečcích.
Zrodenie Planéty opíc (2011)
Pokud by takový comeback zažila každá remakovaná/prequelovaná/sequelovaná série, tak bych měl asi do kapsy hodně hluboko, páč to kino je pořád dražší a dražší.