Posledné recenzie (7)
Lásky čas (2013)
FILM, který na mě neuvěřitelně zapůsobil (podobně jak Fontána). Dokonalý film, který ze mne po více než 11 letech vynutil ukápnout slzu. Nechci nikomu brát jeho názor, ale kdokoliv dal tomuto filmu dvě a méně hvězd, ať se jde bodnout (hlavně ti, kteří se snaží negativním komentářem zviditelnit či vybočit z normálu do abnormálu -> kam taky patří), tohle je můj názor.
Bojovník: Brat proti bratovi (2011)
Jsem velký fanoušek Rockyho, filmy o boxu mám hodně rád. A nemyslel jsem si, že uvidím lepší film o boxu než je Rocky I. Po zkouknutí musím ale své hodnoty přehodnotit. Špatně se mi to říká, ale příběh Warriora je mnohem silnější, sirovější a jednoduše lepší... Herci byli perfektní, věřil jsem jim vše co řekli a jak se zatvářili, vynikající výběr. Navíc pan Nolte ukázal, že ještě toho talentu trochu má. Jinak, co dodat? Už se těším na Hardyho pod Nolenovými křídly. P.S. Stále nemůžu pochopit jak to se sebou Tom udělal, to snad není ani zdraví :-P
50/50 (2011)
Povedený film. Na to, že osobně moc nemusím Setha, zde mi tak nevadil a možná se do role i hodil. Joseph mě jen utvrdil v tom, co si myslím nějakou dobu. A rozhodně si myslím, že se dostane ve sve karieře hodně daleko. Parádní výkon. Celkově film na mě zapůsobil příjemně a tím, že se pohybuji ve zdravotnictví, mě potěšila autentičnost a syrovost prostředí, nálad a stavů zvladání problému. Jestli vám nevadí ukápnout slzu, tak tohle je ten správný film (s překousnutým koncem) .