Recenzie (52)
Assassin’s Creed (2016)
Jsem fanoušek herní série. Pokud se informujete kdekoliv o herním příběhu jednotlivých dílů, zjistíte, že to bylo zfilmovaný ve stejném duchu. Žádný špatný scénář jsem neregistroval, Víte ono nesmíte od filmů podle herní předlohy čekat Stanislavského. Ale chápu, že kdo nehrál hru, tak se ve spoustě věcí nechytá. Hra má stejnou atmosféru a příběh jako tenhle film. Nic není pravda, vše je dovoleno.
A-Team: Posledná misia (2010)
Lidi přece musíte uznat že jste se u toho bavili.
2012 (2009)
Celej film jsem si málem prosmál trenky, protože... prostě to musíte vidět jinak neuvěříte :D Ale abych tu nehodnotil směšnost celýho filmu tak hodnotim 50%
Cesta do zatratenia (2002)
Ano dávám 5 hvězd ale neznamená to 100% na to mě to tak nezasáhlo. 85%
StreetDance 3D (2010)
Ne tak tohle ne... myslim že kdo vydrží dýl jak 30 minut u tohohle, ... mno nevim jak to nazvat ... třeba filmu, je borec. :D:D
Lietam v tom (2009)
Ach jo... to jsem si zase dal... :D Clooney pro mě zase dokázal že umí :)
Brutálna Nikita (1990)
Mno jo no jak všichni řikali že se to se seriálem nedá srovnat, tak jsem od toho čekal senzaci... bohužel se nekonala. Některý fáze filmu byly výborný ( třeba vražda v benátkách ), ale některý mě nudily, některý mě přišly směšný ( když tý jemný ( ano jemný páč mi moc brutální nepřišla...spíš bych to nazval "Strasti začínajícího nájemného zabijáka" ) dívčině na první misi daj do ruky kanón typu Desert Eagle nedivil bych se kdyby nevětší možný ráže ). Přišlo mi že moc velkej trénink neprodělala. Mno prostě šlo to líp
Skřítek (2005)
Já jsem se vskutku dobře bavil :D
Tango a Cash (1989)
Další film mládí :) Jak bych ho nemohl mít rád... Nejlepší je hláška na Stalloneho: "Si myslí že je Rambo!"
Dokonalý trik (2006)
K tomu nemám co říct ještě teď jsem v šoku :)