Posledné recenzie (27)
Halloween (2018)
Hodně scén mi připomínalo starou ságu z osmdesátých let na ty filmy nic nemá ale na to jaké s v dnešní době vytvářejí sračky je tohle kvalitní film pocta režisérovy rozhodně se těším na ty další pokračování myslím že by se tenhle štáb mohl ujmout i pátku třináctého dřív tak skvělé slasherovky dnes už dávno zapomenuté.Na filmy bez kreativity dnešní doby je tohle solidní snímek
Texaský masaker motorovu pílou: Počiatok (2006)
Rozhodně vynikající pokračování větší brutalita napinavý děj a vůbec se nepodobá žádnému předchozímu dílu texaský masakr počátek navedl svou vlastní cestu a alespoň vysvětlil něco z minulosti rodiny hewittu
Texaský masaker motorovou pílou (2003)
Remake je velmi povedený kvalitní a není jako vystřižený z původního texaského masakru je zde vidět že režisér byl alespoň trochu originální přidal nové jména i nové postavy,sliboval ohromnou brutalitu ze které bude přecházet mráz po zádech i když mě to tak nepřišlo tak asi každý má jiný žaludek.
Posledný denníček (2)
Kanadské horory
Rozhodně kanada natočila moc hororů které stáli za to.I když v posledních letech se moc neprojevuje.Průkopníci slasheru mě zaujali filmy (Černé Vánoce,Moje Sestra Vlkodlak a dnes zhlédnutý Girlhouse).Určitě se jim přičítaj ií filmy kde spolupracují s USA.