Obľúbené seriály (9)
Akty X (1993)
První tři řady nejlepší pak už trochu slabší,ale pořád se dá najít pěkný díl.Mulderovo humor je fajn a Scullyová je pěkná žena!
Alf (1986)
Alf je poměrně starej seriál ,ale na komičnosti mu to neubírá.Výborné hlášky a žraní všeho jídla.Dabing Oty Jiráka taky perfektní.
Xena (1995)
Zábavné akční úsměvné.Xena super Gabriella celkem taky a Joxer výbornej.Krásná úvodní znělka k tomu hodně zajímavejch postav od kouzelníků po obry a bohy!
Vražedné pobrežie (1991)
Když to běželo poprvé tak jsem to miloval a viděl všechny díly.Líbilo se mi to dost i když už bych na to asi nekoukal.
Temný prípad (2014)
Nezvestní (2004)
Viděno až do absolutního konce.Dobrej seriál,ale nejlepší byl pilotní díl a 1.série.Celkově se mi to ale líbilo hodně.Pár dílů bylo slabších,ale to je normální.Konec je takovej zvláštní ale budiž.80%.
Pobrežná hliadka (1989)
Ve své době bomba.Ted už to takové grády nemá.Nějaké díly slabé,ale i dobré tak 60:40.A když si vzpomenu jak jsem miloval Shauni:-) 75%.