Recenzie (299)
Indiáni z Větrova (1979)
Jeden s průměrných dětských filmů.Rád jsem se na něj jako kluk díval.
Gándhi (1982)
Skvělý životopisný film a super výkon Ben Kingsley jako Gándhí. Škoda,že je zapomenut v archívech a dlouho se neobjevil.
Babička (1940)
Pevně veřím,že tento film povzvihl národní sebevědomí při své repríze a promítání.Až se nechce věřit,že jej válečná mašinerie dovolila natočit.
Stretol som ho v ZOO (1994)
Film o kamarádství dvou chlapců z nichž je jeden postižen.Je toprůměrný dětský film,který má i své klady.Prostě nevybočuje s řady naší dětské tvorby.
Poste restante (2009) (seriál)
Nudné pátky v televizi jsou již tradicí.Líp je zajít do hospody a poslouchat co týden dal. Prostě to tak je.
Plavecký mariáš (1952)
Zaniklá prace vorařů a jejich svět spotaný řekou. I taková byla doba.Snad je dobře,že tuto dobu někdo natočil jako hraný film.
Panna a netvor (1978)
Perfektní filmová pohádka s nádechem hororu.Vkusně natočeno a skvělá Zdena Studenková.
O princeznej Jasnenke a lietajúcom ševcovi (1987)
Milá pohádka,která si vždy najde místo třeba na Vánoce nebo Velikonoce.Už tímtoje vlastně zařazena do české klasiky tohoto žánru.
Obušok, z vreca von! (1955)
Každý se znovu rád podívá na tuto hezkou pohádku.Je to klasika a jedna z mála krásných rolí Josefa Beyvla.
Lietajúci Čestmír (1983) (seriál)
Super seriál pro děti.Kolikrát mne napadá,že se dříve točili tak zajimavé seriály pro děti a mladež.Byly to asi zlatá léta na dětskou tvorbu.A buď me za ní radi.