Recenzie (52)
Půlnoční mše (2021) (seriál)
D O K O N A L O S T
Pomsta s chutí třešní (2021) (seriál)
Jedno velký WTF, ale vynikající.
Mladý Sheldon (2017) (seriál)
Vůbec jsem nevěřila tomu, že mě to tak chytne.. Sheldon mi taky lezl na nervy, ale o tom to je, ne?
Veľké malé klamstvá (2017) (seriál)
Vymažte mi to někdo z hlavy, já to chci vidět znovu. Prosím.
Princezna z cukrárny (2018)
Guilty pleasure, jako většina vánočních filmů. Pod tři hvězdy prostě jít nemůžu.
Dash & Lily (2020) (seriál)
Až jsem z toho dostala cukrovku. Ale vůbec mi to nevadí. :)
Vládci chaosu (2018)
Tak moc mě to celý fascinovalo, až jsem celou noc googlila a googlila a vzdělávala se.
3 from Hell (2019)
Joo, tak tohle mému oku lahodilo hodně. │PS: "You can only live in the now. Now is the now."
Úplní cudzinci (2016)
Ten film mě tak strašně moc nasral a hodil do depresivní nálady, až si tu pětku zaslouží. │PS: Prostě nářez.
Až po uši (2014) (seriál)
Příjemná seriálová jednohubka, která překvapila. Ovšem první série plná prosluněné Prahy a vína se mi líbila víc. Nejvíc jsem si užívala Jaguára a Mustanga, to nemělo jedinou chybičku. Z dalších postav bych vypíchla Otmara a Zdendu. │PS: A koho tam hrála? No Sida, lenochoda.