Obľúbené seriály (8)
Dexter (2006)
American Horror Story (2011)
Priatelia (1994)
Teória veľkého tresku (2007)
Containment (2016)
Ženy z rodu Gilmorovcov (2000)
Černé zrcadlo (2011)
Skoro každý díl ve mně vyvolal nějaký wow efekt a skoro brečím, že už žádný díl nemám před sebou. Ikdyž mě celá pátá série moc neoslovila, na závěrečné hodnocení to vliv nemá, vždy se to dalo dokoukat. │PS: Díly, na které se s radostí podívám znovu: The Entire History of You, White Bear, White Christmas, Shut Up and Dance, San Junipero, Crocodile, Black Museum.