Recenzie (545)
Odvrácená tvář krásy (2022) (seriál)
A to si člověk myslí,že co kupuje mu nějak přece neuškodi. A těch věci bude ještě víc než v tomto dokumentu. Pak se člověk divi z čeho je nemocny a ma i rakovinu...
Vyšehrad: Fylm (2022)
Dlouho jsem se tak nezasmal v kině :D Komu se libil serial Vyšehrad,tak se mu bude libit i film. Fajná komedie ze zákulisí českého fotbalu.
Parazit (2019)
Doslova parazitska rodinka. Dobře natočené. Za mě oscary zasloužene. 8/10
Halloween zabíja (2021)
Konec to doslova zabil. Minulej díl je o dost lepší.
Spider-Man: Bez domova (2021)
Z cele nove serie Spidermana je tahle nejlepší. Sice není to nejlepší spiderman ze všech,ale s Tome Hollande nejlepši. Uvidíme staré známe protivníky i Spidermany :) 7/10
Černý krab (2022)
Člověk ze začatku neví zda je to další zombi apokalypsa nebo něco jiného. Ale nebylo to špatné. Noomi byla dobrá. 6/10
Batman (2022)
Moc dlouhý a temný Batman. Spíš krimi batman než komiks. Hlavním zaporakem je Hádankář(Riddler) a tučnák vedlejší. Akce v pohodě,hudba a atmosféra fajn. Jen některé scény jsou docela natahované.
Posledná noc v Soho (2021)
Fajné přeskakování mezi 60.lety a současnosti. Konec slušné creepy. 6,5/10
Zabijakov osobný strážca 2 (2021)
Proti jedničce obrovsky propad. Tohle byla spiš parodie...
V obležení (2021)
Chvilemi jsem váhal komu budu fandit at přežije a všechny zabije :D Carnahan má dobré filmy. Tento má jak dobré tak i slabé momenty. Butler a Grillo super a policistka Louder mile překvapila. Slušný béčko. 6/10