Recenzie (24)
Oppenheimer (2023)
Tohle bude moje nejkratší recenze.... Dokonalý film, nemám prostě vůbec žádnou výhradu. Po skončení filmu jsem dál seděl a četl titulky, ani nevím proč. Tohle prostě dokáže jen Nolan.
Nečum na mě show (2021) (relácia)
Prima vsadila na pořad typu "Pojďte se podívat, jak strašné umíme dělat pořady". A kupodivu se na to nedá koukat. Radši bych si dal maraton Prostřeno! než jeden celý díl s tím rádoby vtipným maňáskem.
Jak prodávat drogy přes internet (rychle) (2019) (seriál)
Bez pardónu nejlepší seriál z Reichu, co jsem kdy viděl. Viděl jsem i dokument, a nijak mně to nezkazilo dojem. Humor skvělý, příběh jede, prostě klobouček.
Černé zrcadlo - Striking Vipers (2019) (epizóda)
Jak si tu tak prohlížím ostatní recenze, tak moc lidí nevěří tomu, že by se toto mohlo stát a být klidně i globálním problémem. Já jsem opačného názoru, proto mi prakticky vše v tomto dílu dává smysl. Super scénář, skvěle zpracovaná epizoda. 10/10
The Grand Tour - Survival of the Fattest (2019) (epizóda)
Jeden z nejlepších, možná úplně nejlepší speciál, nedokázal jsem se od toho odtrhnout ani na vteřinku. 10/10
Čierny zoznam - Season 8 (2020) (séria)
Citových výlevů a zdržovaček už je bohužel přehršel, ale celkově to je určitě koukatelná série a místy dost zábavná. Jsem jen trochu zmatený z vašich recenzí, jelikož po posledním dílu (hlavně posledních 5 minut) už je podle mě jasné, kdo Red je.
The Grand Tour - Skandi-film (2022) (epizóda)
Tak tento díl mi téměř doslova vyrazil dech. Když už se zdálo, že nápady došly a naše milovaná trojka už je tak trochu za zenitem, přišel tento klenot. Ještě u žádného dílu Grand Tour ani Top Gear jsem nezažil takové napětí, bavil jsem se také dost, o záchvaty smíchu nebyla nouze (u scény s vlekem jsem se málem udusil). xD Prostě klobouk dolů, dokonalost, děkuji. Závěrem - Chudák James :D 10/10
Mníchov (2005)
Skvěle zpracované, filmu vlastně nemám co vytknout. Surové, realistické, dobrý soundtrack, prostě ok. Navíc moc hezky potvrzuje to, o čem se už dnes nesmí mluvit. A sice to, že bez Židů, Arabů a Rusů by bylo na světě lépe. Prosím neberte to jako rasismus z mé strany, jen říkám, jak na mě film zapůsobil. :)
Spotlight (2015)
Jako dokument by to bylo asi lepší, protože tohle filmové zpracování bylo za mě hrozný fail. Hudbou nastavovaná nezáživná, nudná záležitost. Mark Ruffalo snad ještě nikdy tak blbě nezahrál, mám ho jinak rád. Závěrem - skvělý námět, zbytek strašné. Vysoké hodnocení holt není zárukou toho, že se to bude líbit každému. Třeba já to skoro nedokoukal.
Tři Tygři ve filmu: JACKPOT (2022)
Dávám pět z deseti, jelikož u první půlky jsem zvažoval, zda-li koukat dál a u druhé jsem byl rád, že jsem vydržel. Největší chybu asi udělali s výběrem Kozubova charakteru. Ale nakonec je to v pohodě koukatelná dobrodružná oddychovka. Emil Křižka je každopádně šikula a doufám, že o něm ještě hodně uslyšíme.