Recenzie (268)
Po úradných hodinách (1985)
Za vsemi problemy hledej zenskou. Epic.
7 sestier (2017)
Noomi tady ty role vsech moznych magoru, sprtu, bouchacek od CIA strasne pristanou a v tomhle 7x tolik. Wau, proste wau, me to okouzlilo, vydesilo a nadchlo. Uzasna filmarska prace a Noomi bezkonkurencni.
Rande naslepo (2017)
Zajimavy, povzbuzujici, od nemcu necekany pocin. Kdyby producenti trosku zbrzdili mohli mit plnej pocet.
Slepý (2017)
Romantarna pro vyspelejsi publikum s troskou melancholie. Demi je pani herecka a dala tomu smrnc.
I Don't Feel at Home in This World Anymore (2017)
Od zacatku do 3/4 pecka, pak se to jaksi zvrtlo, zmatlo a nebylo to onco..
Milada (2017)
Dlouho omylany a ocekavany snimek o legence a hrdince naseho naroda a vznikl z toho odpornej paskvil. Nedavam odpad, na to jsou jiny frasky, tohle je hodne, hodne nepovedeny kousek. Prizvuky hercu se nedaji ani poslouchat, jakoby ani nehrali svoje postavy, ale jenom se snazili ze sebe neco vysoukat v anglictine. Ayelet se roleani neujala, ale nejak se k ni nachomejtla, podle me ani nevi jak. Obrovske zklamani. Jeden z mala filmu co bylo jasny ze po 20 minutach, ze to uz nic nezachrani. Vsechno spatne.
Storočie Miroslava Zikmunda (2014)
Tezko hodnotit film, ktery prehrava zivot legendy. I kdyby film stal z technickeho hlediska zaprd, nikdo by si toho nevsiml pod okouzlujicim pribehem Zikmunda. Krasne natocene, takovy prirozeny, nadcasovy a s nadhledem - film nebo predstavitel, nebo oba.
Samba (2014)
Kdo cekal dalsi intouchables se utnul, ja sem se nasmala, scenka kde depresivni devcica vybuchuje v kanclu me dostala, to pochopi jenom nekdo okusil chut zahranicni byrokracie v plne sile. Troska romantiky tomu dala smrnc, podvana na poklidny vecer.
Perfektný deň (2015)
Ironie zivota se vsim vsudy s nadhledem a humorem. Tak jak to ma byt.
Tu to musí byť (2011)
Tak nevim.