Recenzie (268)
Muž z Elyzejských polí (2001)
Cekala jsem neco mezi denik call girl a Pretty woman. No ten pribeh za tim prekvapil a predcil ocekavani.
Letecká katastrofa (2008)
Vsechno zajimavy az na poslednich 10 minut - to co melo znamenat :O
Trabantem Hedvábnou stezkou (2009)
Film nic moc, ten komentar me nici :D Ale jako prvotina, odpostim se vsemy hrichy! To co tento film zacal je 5* no doubts. Thumbs up
Jeden musí z kola von (2011)
Chybi tomu sviznost pribehu. Nuda a pak zaujme, pak zas nuda. Mozna tomu dam sanci nekdy v budoucnu, no ted uz sem vyzehlila, umyla nadobi, napsala domaci ukol a jste se u toho stihla skrabat za uchem.
Komorník (2013)
Uzasny drama, protiklady tehdy a ted, bily vs. cerny, zena vs muz, povrchnost vs. loajalita, boj proti laxnosti, vyssi moc proti prumeru. Dokument toho jak ubiha cas a podminky, lidi a okoli se meni. Obrovsky kontrast jednoho co zazil peklo a stahl se do ustrani a druheho co se vzpira systemu. Scena v restauraci vyborna. Oprah nic moc, tohle ji nejak nesedlo.
Spotlight (2015)
Krvelacnost a chlad tisku. Nedokazala jsem se odlepit. Puzzle zapadly.. Parada
Anatomy of a Love Seen (2014)
Mne to prislo celkem realny, slo videt, ze je to porad fikce, ale scenar by dle mych ocekavani splnil podobnou realitu. I celkove ten cas plynul spis pomalu, nez ze by nebyl zaplneneny. Zvlastni film, znovu se asi dlouho nepodivam, ale budu si ho pamatovat.
Black Mass: Špinavá dohoda (2015)
Johny zlomils mi srdce, cos mne to proved!
Souhlasím s podmínkami (2013)
Skoda, ze nejde vic do hlouby. Kazdopadne povinne pro kazdeho uzivatele. Blbost by se nemela podporovat a tohle je aspon spetka v mori.
Naomi and Ely's No Kiss List (2014)
Skrobena slatanina s izernym obsazenim a hereckymy vykony. Skoda toho prostredi, to je spravne sileny, dalo by se z toho vytriskat mnohem vic.